Re: Głośna praca dysku

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 15:03:56 MET

Jaceq wrote:

> generlanie jest to dzwiek zajechanego dysku (mowa o lozysku) musial duzo
> chodzic, a co sie z tym robi? nic, niestety trzeba wymienic dysk na nowy

Z tego co wiem to ten dysk nie zbliżył się nawet do połowy średniego czasu
między awariami... Zgroza. W dysku za kilka stówek (wtedy kumpel tyle za
niego dał) wysiada łożysko za 20gr-50gr i dysk na śmietnik...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *