Jaki zestaw?

Autor: Jacek <jdwind.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 15:01:59 MET

Witam, chcę skompletować sprzęt i proszę fachowców o pomoc. Założenia mam takie:
1. Procesor PIV (jakiś specjalny model?)
2. Płyta główna (najlepiej chyba na chipsecie Intela?) jaki typ, model etc..?
3. RAM 512MB
4. HDD 80GB (jaki model, cache etc..?)
5. Grafika raczej zwykła (nie do gier), coby ewentualnie w miarę dobrze filmy
odtwarzać...
6. Dźwięk wystarczy chyba jakiś zwykły SB?
7. I inne uwagi...
wszystko ma się zamknąć w kwocie 4-5 kPLN (w tym monitor)
Za wszystkie uwagi serdecznie dziękuję.

--
pozdrowienia, Jacek.