Re: komputer i projektor - jaka płyta główna i karta graficzna ?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 12:42:46 MET

Pandy w wiadomości <news:drlmjd$biu$1@news.dialog.net.pl> napisał/a:

> jesli tylko DVD to... moze ATI - ladnie dekoduje w hardware DVD - naprawde
> widac roznice miedzy softdekoderem a hardware...

Ogólnie w temacie - nie "może", a tylko i wyłącznie. Wprawdzie nie wiem, jak
ma się sprawa z jakością sygnału przez DVI na projektor, ale w trybie
"normalnym" - na monitor komputerowy, obraz DVD z każdej w miarę markowej
karty na Ati jest o 2 klasy lepszy niż to, co daje jakakolwiek nvidia i
starsze matroxy (na nowych nie widziałem).
Wprawdzie taki pogląd jest kwestią gustu raczej, ale różnica w jakości
kolorów jest ewidentna na korzyść Ati.

ps.: możesz rozwinąć, o jakie dekodowanie sprzętowe Ci chodzi? Bo kiedyś
było, owszem, nawet dwa rodzaje, w układach Ati Rage 128 Pro z układem Ati
Theatre. W Radeonach ZTCW pozostawiono ze sprzętowego dekodowania tylko to,
co ma konkurencja, z uwagi na cięcie kosztów i wystarczającą wydajność
nowych CPU...?

--
Pozdrawiam,
  Gargamel