Re: Problem z plyta glowna i ramem

Autor: Wojtek <zlotawy2004_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 11:08:44 MET

aidahow <asd@asd.pl> napisał(a):

> Jaka to pamięć? Wcześniej chodziło bez problemu przy tych samych
> ustawieniach? Co było zmieniane?
> Płyta główna to nie disel w zimie że jak odpali raz to i drugi raz ;)
> Wkładałeś we wszystkie sloty? Zresetuj bios - może ustawienia pamięci są na
> manual i krzaczą się.

brat odpisal:

"Pamiec Geil 512 MB PC3200 . Pierwotnie mialem jedna kosc. Wszystko chodzilo
ok ( oczywiscie za wyjatkiem klopotow z pierwszym uruchomieniem. Wtedy koles
ktory skladal kompa odpalal go z innych kosci bo moja nie chciala dzialac.
Rzekomo "cos tam" przestawil i zaczelo dzialac takze z mimi pamieciami. Troche
to dziwne bo przekopalem neta i nie ma ani slowa o problemach tego typu. Moze
tylko moja plyta jest zesrana)

Teraz dokupilem druga kostke.taka sama jak poprzednia. Wlozylem w slot wg
instrukcji ... i dupa. Monitor gasnie po kilku sekundach od wlaczenia,
wiatrak na procu kreci sie. Nic nie grzebalem w ustawieniach. Po prostu
chcialem obsadzic druga kosc a gdy sie to nie udalo okazalo sie ze komp nie
odpala sie nawet w pierwotnej konfiguracji.
"