Re: drukarka-laser-kolor

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 09:53:12 MET

Użytkownik "Smerf" <smerf28@o2.pl> napisał w wiadomości
news:drpqhe$40n$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Może ktoś z Was kupowął ostatnimi czay, bądż użytkuje - drukarke
> laserowa
> kolorowa.
> Poszukuja takowej, to co dla mnie najwazniejsze, to cena do 1700
> brutto,
> tania eksploatacja, niezawodność.

Tak to tylko w erze dopasują.

> Wydaje sie ze 'najlepsza' bylaby druga w rankigu Konica Minolta
> magicolor
> 2430DL - jednak, pamiec tej drukarki to tylko 32M i stosunkowo mala
> wydajnosc tonerow (ok 1500 str)

Do kosztów drukarki dolicz wymianę bębnów - niektóre mają 4 sztuki,
jeśli jest jeden, to wolniej drukuje i szybciej się zużywa, foli
transferowej, wygrzewacza i lasera. Kwestia tego, ile będziesz średnio
stron w miesiącu drukował.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!