Re: drukarka-laser-kolor

Autor: Vulcan <genomvul_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 10:45:29 MET

Witam

Użytkownik "Smerf" <smerf28@o2.pl> napisał w wiadomości
news:drpqhe$40n$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Wydaje sie ze 'najlepsza' bylaby druga w rankigu Konica Minolta magicolor
> 2430DL - jednak, pamiec tej drukarki to tylko 32M i stosunkowo mala
> wydajnosc tonerow (ok 1500 str)

Polecam OKI, HP, za tonery niestety slono zaplacisz, Konica'i nie polecam w
zadnym wypadku. Ale oczywiscie to twoj wybor.
Wiem, że czasem kasa jest decydujaca, ale nie wiem czy warto oszczedzac na
starcie. Z ew. tanszych Brother, samsung. Konkretnego modelu Ci nie doradze.
Nie kieruj sie tez tylko ceną, spojrzyj na to czego potrzebujesz, bo mozesz
np. zaoszczedzic pare zlotych na duplexie lub dodatkowym podajniku papieru,
o print serverze juz nie wspominajac nawet - a po czasie okaze sie to np.
bardzo potrzebne. A te dodatki o ile da sie potem domontowac (bo nie
wszytkie sie da) to kosztuja duzo wiecej niz w zestawie. Patrz tez pod katem
serwisowania.

Druga sprawa to czy aby napewno kierujesz sie potrzeba kolorowej drukarki
laserowej, czy to tylko potrzeba chwili bo akurat masz kase?? Czasem warto
kupic czarnobialy laser, a do koloru wystarczy najtansza plujka, wychodzi
duzo taniej. Pisze to z wlasnego doswiadczenia, a bron boze niczego nikomu
nie wytykam, ot poprostu moza uda Ci sie zaoszczedzic troche kasy.

Pozdrowienia, Vulcan
GTO RULEZ!!!

"My rządzimy światem, a nami... manga".