problem z zasilaniem???

Autor: SS <odp_at_grupa.tylko>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 05:38:38 MET

Witam!

Ciezko zdefiniowac mi moj problem jednym slowem, dlatego opisze mniej
wiecej zachowanie.
Generalnie chodzi o to ze po wylaczeniu komputera (na noc), nie wlacza sie
za pierwszym razem. Nie ma zadnych sygnalow dzwiekowych, czarny ekran,
wiatraczki startuja, dysk chyba nie mieli.
Po jakims czasie (5 min) reset pomaga i sie wlacza, ale nie zawsze. Nieraz
jest to piaty czy dziesiaty reset.
Nie ma tego gdy komputer chodzi dluzszy czas i go wylacze na chwile.
Kombinowalem z ponownym wpinaniem komponentow i nic!
Sprawa o tyle dziwna, ze nie wiem co moze to powodowac!

Prosze bardzo o pomoc!!!

--
Pozdrawiam
<<