SpeedStream 5100 - konfiguracja routera ?

Autor: Maciej <orbity_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 04:37:05 MET

Witam

Szukam pomocy osoby która zna konfigurację routera SpeedStream 5100.
Mam instrukcję z internetu do 5100 ale jest trochę inna niż firmware tego
modelu który posiadam.
Nie wiem gdzie ustawić port forwarding (aby np. przekierować port serwera
http tak aby dostać się do konfiguracji
modemu przez www z internetu (w sieci działa normalnie))
Jest również problem z konfiguracją DHCP - niby działa ale tylko z jednym
komputerem, inne nie chodzą (może MAC, ale nie widzę tego w konfiguracji).
Będę wdzięczny za pomoc bo sprawa jest dość pilna (nawet zrzut ekranu jak to
wygląda u kogoś i gdzie tego szukać).

(osobiście używam SS 5660 i nie mam żadnego problemu z jego konfiguracją)

GG:1205040