Re: Głośny komputer

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Wed 01 Feb 2006 - 02:47:52 MET

> Po pierwsze to wywal boxowy wiatrak. Jaką masz temperature na procesorze?
> Poleciłbym Ci smiało wiatrak Pentagram QVC-100CU+, osobiście takiego
> używam i chodzi bardzo cicho - możesz go zwolnić do minimum a radiator i
> tak będziesz miał chłodny. U mnie 3000+ podkręcony do 3500+ ma temp. około
> 35 stopni. Teraz prawdopodobnie kupiłbym sam radiator...
> W ogóle to rozkręć komputer i zobacz co Ci najbardziej brzęczy... bo tak
> to sobie można pogadać ;)
> Być może ślizgowy wiatrak wytarł Ci się na karcie graficznej (o ile jest).

Dokładnie...najpierw sprawdź co jest przyczyną tego chałasu.Może to być
wiatrak na procku, wiatrak na zasiłce,albo na karcie graficznej, może też
masz jakiś wiatrak w obudowie?
Ten z procka to wymień na tego
do zasiłki polecam http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=17472 polecam
zastosować równiez ten wiatrak do obudowy z tyłu jako wyciągający
powietrze.Jest bardzo wydajny i cichutki.
a na karte... to zależy jaka to karta:)
Pozdrawiam
Botanix