Re: notebook - eksploatacja

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 22:30:33 MET

 Ponownie: skąd wiesz jak używam telefonu? Tak się składa, że
wykorzystuję go dosyć sporo, bo po to jest telefon - do dzwonienia, a
nie do oglądania i oszczędzania baterii. I nie, nie ładuję go codziennie

Używam laptopa praktycznie non stop na zasilaczu. Ani razu nie
> wyjmowałem baterii. Po 1,5 roku nie stwierdziłem jakiegoś znaczącego
> spadku jej wydajności. Podobnie jest z telefonem (i barierią Li-Ion).
> Ładuję go kiedy mi się przypomni, czasami jest podłączony do ładowarki
> kilka dni. Mijają 3 lata jej używania i też jakichś drastycznych zmian nie
> zauważyłem.

 Formatowanie troche mnie drazni to i cudzyslow przeoczylem ...
baterie raczej sa kiepskim magazynem energi i Eksplatacja napewno je zuzywa
a Nonstop Ladowanie to raczej zabija Baterie nawet ta Lit-jon ...
Baterie sa coraz tansze to napewno nie ma sie co nad nimi Rozczulac ...
ale nie/pisz ze czeste ladowanie baterii jest dla niej Obojetne
 i nie skraca znaczaco Pojemnosci Magazynowanej Energi ...
To jest Nierealne ..takich Baterii nie ma .

Pozdrawiam Ireneusz