Re: notebook - eksploatacja

Autor: muk <nie_at_mam.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 22:06:08 MET

Ireneusz wrote:

> >>>> teraz to fantazja cie ogarnia <<<<

A skąd Ty wiesz co mnie ogarnia? Jak już to jest to zwątpienie.

> telefon baterie napewno drastycznie po 3 latkach zajedzie ... chyba ze go
> nie ekspkatujesz ...

Ponownie: skąd wiesz jak używam telefonu? Tak się składa, że
wykorzystuję go dosyć sporo, bo po to jest telefon - do dzwonienia, a
nie do oglądania i oszczędzania baterii. I nie, nie ładuję go codziennie.

> a Formatowac to dysk mozna ... mam tak w Siemens M65

Zauważył cudzysłów? Wie co oznacza?

Pozdrawiam