Re: SAMSUNG SpinPoint 250 GB

Autor: latet <latet_at_latet.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 19:49:08 MET

> P.S. pytanie oczywiście brzmi czy da się umieścić w kieszeni, bo 80
> jeszcze się dała, ale już 160 to duże ryzyko... choć mój kolega wywalił
> wiatrak z kieszeni i mówi, że dysk jak go wyjmie to parzy w ręce, ale
> działa, tak dla orientacji ogółu - pewnie z 80 stopni wyciąga...

Każdy dysk pata i sata da sie umieścic w kieszeni,
kwestia budowy kieszeni i chlodzenia.

Nie ma też bezp. zależnosci mieszy pojemnością dysku
a jego zdolnością do wytrzymywania w kieszeni.

Zamiast "parzy w ręce" lepiej opierać się na wskazaniach
czujnika temp., ktory posiada kazdy nowoczesny dysk.

Nie nalezy demonizowac kieszeni. Trzeba po prostu wlozyc
tam dysk i porownać temp. przed i po. Jesli jest za wysoka,
to można pomysleć o kieszeni z chłodzeniem.

latet