Re: SAMSUNG SpinPoint 250 GB

Autor: zalegalizować wolny \(c\)handel <NOSPAMtralala76_at_go2.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 18:35:05 MET

> mniej się grzeje od mojej 80 średnio o kilka stopni....
> szybki.... sprawdzałem kopiując pliki

chłopaki! nie zamęczajcie nas... odpalcie Speedfana
(darmowego) po jakimś czasie pracy i przepiszcie jaką
temperaturę on Wam pokazuje - podając informację czy
zamocowany w kieszeni czy przykręcony do obudowy...

P.S. pytanie oczywiście brzmi czy da się umieścić w
kieszeni, bo 80 jeszcze się dała, ale już 160 to duże
ryzyko... choć mój kolega wywalił wiatrak z kieszeni i mówi,
że dysk jak go wyjmie to parzy w ręce, ale działa, tak dla
orientacji ogółu - pewnie z 80 stopni wyciąga...