Re: USB2 na asusp4p800-e deluxe ?

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 18:08:36 MET

thomas napisał(a):
> no wlasnie na stronie windows pisalo o tej wersji ktora ty masz i nigdzie
> nie moge jej dorwac. a z plyty jak instaluje USB 2.0 to tez mam plik
> tekstowy z informacja:
> (...)

U mnie jest tak:

Główny koncentrator USB (x3) - 2001-07-01 (prod. Microsoft)
Universal Host Controler (x2) - 2003-01-15 (prod. Intel)

Cala operacje robilem juz jakis czas temu wiec dokladnie nie pamietam
jak wygladala ta aktualizacja, ale sterownik byl brany z bazy
znajdujacej sie na HDD wiec mysle ze u ciebie tez powinien tam byc o ile
masz SP1 lub SP2 ...

Na plycie CD ze sterownikami nic konkretnego nie bylo wiec nie ma sensu
tam szukac ...