Re: USB2 na asusp4p800-e deluxe ?

Autor: thomas <tomchu_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 15:13:49 MET

Użytkownik "kosik" <kosik77@usuntointeria.pl> napisał w wiadomości:
> Ja mam 5.1.2600.1106 z 09.09.2002. Przede wszystkim sprawdź na płycie z
> driverami czy masz opcje instalacji sterowników do USB. U mnie po
> kliknięciu w instalke, wyskakuje plik notatnika z instrukcjami. Poza tym,
> który z kontrolerów aktualizujesz?
>
> Pozdrawiam
> kosik

no wlasnie na stronie windows pisalo o tej wersji ktora ty masz i nigdzie
nie moge jej dorwac. a z plyty jak instaluje USB 2.0 to tez mam plik
tekstowy z informacja:
"Windows XP USB2.0 Driver Installation

Please using Windows XP SP1 (Service Pack 1) or later versions, you DO NOT
need to
install this driver, because they already contain software support for USB
2.0. "
... i raczej mi to nie pomaga.

jakbys mogl mi wyslas te twoje sterowniki to bylbym bardzo wdzieczny.
a co do kontrolerow ... wszystko po kolei.

dzieki i pozdrawiam
Tomasz