Re: Co najlepiej dokupic aby troche polepszyc osiagi?

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 16:20:07 MET

> Mogę się mylić ale wydaje mi się, że RAMu na maxa i HDD na maxa.

Mylisz się.Co mu da Ram ( więcej niż 256MB ) albo dysk w grach jeśli
podstawą do wydajności w grach jest karta graficzna a on ma zaledwie
GF2MX.Tu przede wszystkim pomoże kupno lepszej karty np. Ati Radeon 8500,
GF4 Titanium 4200, Ati Radeon 9550 ( tylko 128bit )...szybszych nie ma sensu
brać.
Pozdrawiam
Botanix