Re: Co najlepiej dokupic aby troche polepszyc osiagi?

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 16:22:53 MET

Użytkownik "k---l" <wap@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:drnsj3$2k8$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
> Mam taki oto sprzet ( troche juz leciwy)
> Windows 98 SE. Duron 1200 , SDRAM 128, K. GRAF. - GF2 MX400( AGPx4). Moj
6
> letni syn chcialby w cos jeszcze pograc.( Nie mowie tu o najnowszych
grach).
> Czy jest sens kupowac karte graf. GF5200 na AGP x4 aby cokolwiek
> poprawic,( i czy bedzie odczuwalna roznica), czy nic nie ruszac tylko za
> jakis czas wymienic calosc.Dodam ze dzis dokupilem pamiec - sdram 128.

Cięźka sprawa z tą konfiguracją, bo jest na tyle "dobra", że wymiana
kosztowna i nie dająca dużo. Poza tym nie podano najważniejszego elementu,
czyli jaka jest płyta główna. Bo możliwości mogą być naprawdę ograniczone.
Na pewno wymiana płyty, na taką co obsługuje pamięci DDR i ma na pewno AGP
8x wiele by pomogło i było najlepszym rozwiązaniem, potem procesor z FSB na
poziomie 166/333MHz. Jednak czy warto?