Re: Małe zasialcze

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 07:24:28 MET

Osadnik, napisales:
> wie cszukam jakiejśporady dotyczącej małych
> wydajnych zasilaczy.

Kup coś klasy Codegen, z tych "lekkich" i zdejmij obudowę - sama płytka jest
niewielka, radiatory też za mocno nie wystają. Dodatkowo przy takim zapasie
mocy zasilacz będzie wydzielał bardzo mało ciepła. Oczywiście MUSISZ go
dobrze zabezpieczyć po włożeniu do takiego komputera, inaczej przypadkowe
dotknięcie któregoś z elementów zasilacza może się skończyć porażeniem lub
śmiercią.
Używałem czegoś takiego w kartonie, zanim nie upolowałem na Allegro
płaskiej, małej obudowy fujitsu-siemens (z małym zasilaczem 145W* i flopem)
za 25 zł (dość standardowa cena). I ostatecznie coś takiego Ci polecam.

* - zasilacz "ciągnie" (podejrzewam, że ze sporym zapasem) płytkę z Duronem
i zintegrowaną grafiką, jeden dysk i napęd optyczny. W szereg wiatraka
włożyłem dodatkowo rezystor ~30ohm, by całość była cichsza.

k,