Re: Małe zasialcze

Autor: Andrzej S. <asta_nie_nie__at_bsk.vectranet.pl>
Data: Tue 31 Jan 2006 - 09:59:19 MET

Użytkownik Osadnik napisał:

> Ostatnio zgłupiałem napunkcje miniaturyzacji nieswojego komputera [...]

Hmm, jak juz wywijasz lutownica, to moze zwykly zasilacz,
ale wyrzucony za szafe? Zdalne sterowanie jest, przesylasz
napiecia kilkoma kablami i juz w skrzynce rozgaleziasz na
standardowe koncówki. Mozna to ladnie zrobic.

Mam takie rozwiazanie do hurtowego zasilania monitorów LCD
i jestem z niego dumny... Zza szafy wychodzi 12 i 5V
(do dociązenia stabilizatora), wchodzi sterowanie
i oczywiscie 230V. Wiatraczek spowolniony na 5V.
Cisza i spokój.

pozdro

--
A S