Re: odświeżanie monitora, a grafika

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 21:37:25 MET

"stas" <stas_b@ciach.tlen.pl> wrote in message
news:op.s37kqxnqd5dgnw@stas...
> Mam pewien problem/zagadke...
> ...swego czasu pracowałem w konfiguracji monitora Philips 107P4 i grafiką
> GeForce 2 Ti Prolinka, przy takiej konfiguracji udawało mi się wyciągać
> 120Hz odświezania monitora przy rozdzielczości 1024x768x32bit. W obecnej
> chwili zmieniłem troche platforme, a zarazem grafike na GeForce 6600
> Gigabyte (PCI-E).
> Problem jest w tym, iż ona nie radzi sobie z taka czestotliwoscia
> odswiezania, w ustawieniach jest mozliwosc definiowania wlasnych trybow,
> lecz tu pytanie(a)...
> [...]

Karta sobie radzi - po prostu powiedz jej z jakim monitorem ma do
czynienia...
co do definiowania wlasnych trybow - nic prostszego - zakaldka,
potwierdzenie ostrzezenia i mozna szalec (w granicach normy) - krytyczna
jest dla monitora czestotliwosc odchylania poziomego (H) - pionowa jest
niekrytyczna (V) - ot i tyle
sam w tej chwili mam na monitorze 1984x1488