odświeżanie monitora, a grafika

Autor: stas <stas_b_at_ciach.tlen.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 21:33:59 MET

Mam pewien problem/zagadke...
...swego czasu pracowałem w konfiguracji monitora Philips 107P4 i grafiką
GeForce 2 Ti Prolinka, przy takiej konfiguracji udawało mi się wyciągać
120Hz odświezania monitora przy rozdzielczości 1024x768x32bit. W obecnej
chwili zmieniłem troche platforme, a zarazem grafike na GeForce 6600
Gigabyte (PCI-E).
Problem jest w tym, iż ona nie radzi sobie z taka czestotliwoscia
odswiezania, w ustawieniach jest mozliwosc definiowania wlasnych trybow,
lecz tu pytanie(a)...
-czy ktos przeprowadzal podobne eksperymenty? jakie byly tego efekty
-czy jest to bezpieczne dla grafiki (tzn czy posiada jakis system
zabezpieczen przed ew. uszkodzeniem)
-gdzie mozna znalezc charakterystyki poszczegolnych parametrow
definiowania wlasnego trybu
dzieki za wszelka pomoc, pozdrawiam