Sygnał BIOS-u

Autor: Meszuge <VeryBigMeszuge_at_inetia.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 16:47:01 MET

Po ostatnim pobycie w servisie moja maszyna przstała wydawać
charakterystyczny dźwięk podczas startu (zgłoszenie BIOS-u, start BIOS-u,
jak go zwał, tak zwał).
Nie jest mi to do życia niezbędnie potrzebne, ale domyślam się, że jak nie
ma tego dźwięku to i podobnego lecz złożonego z kilku pisków, w przypadku
np. przegrzewania się, też nie będzie. A to już mi się nie podoba.
Sprawdzałem fizyczne podłączenie głośniczka w obudowie i jest OK. W BIOS-ie
(Amibios z 2002 roku do płyty ECS K7S5A) nie potrafię zlokalizować opcji za
to odpowiedzialnej.
Ma ktoś jakiś pomysł?

--
Pozdrawiam serdecznie - Meszuge
(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")