Re: dźwięk

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 14:38:06 MET

> ale przecież karta dźwiękowa to nie grafika - nie potrzebna jest
> w tym wypadku szybka wymiana danych?

Teoretyczna przepustowosc ISA ti 8 MiB/s, ale (o ile wiem)
praktyczna nie przekraczala 2... Problem jednak glownie w tym,
ze ISA silnie obciaza procesor.

> czy mam rozumieć, że gdybym korzystał z samych "gołych" sterów bez
> instalowania dodatkowych programów załączonych od Creative'a karta ta
> mogłaby działać nawet na starym kompie?

Wydaje mi sie, ze powinna. Bo niby czemu by nie miala?
Co najwyzej nie wykorzystasz pelni jej mozliwosci.

> a skoro o sklepach takich jak media-markt - ciekawe czemu mimo, że
> grafika na PCI-e jest tańsza niż na AGP, do kompów (nawet tych za
> więcej niż 2000zeta >bez monitora<) ładują ciągle grafikę na starym
> złączu

Bede zgadywac: bo plyty z AGP sa tansze?
Chyba nie sadzisz, ze ten usmiechniety jegomosc w kowbojskim
kapeluszu na prawde sfiksowal i rozdaje sprzet na marzy 0%? ;)

Zdrooweczka,
Vituniu.