Re: MSI K8N Neo4 i Tagan 330W

Autor: FOX29 <fox29_at_o2.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 13:25:39 MET

Jest demokracja. 10 moich znajomych ma tagany co nie piszcza, a 2
grupowiczów ma co piszcza w skali kraju. O czym to swiadczy?! NASA ma
wysokie normy i co? - taz czasem (czesto) zalicza "zonka". Od 5 lat mam
zasilacz FEEL-a, który powinien juz byc downo trupem i zjarać mi kompa,
mieszkanie i pół miasta. Tak sie jednak nie dzieje mimo, że to szajs i wyje.
Może nie lubisz niemieckiej manufaktury, ale to i tak jest wyczyn "małych
raczek chinczyków". Jak prawie wszystko. Asusa MOBO mam juz czwarta z
tanszych i jest bez zarzutu. Moze przedstawisz jakieś konkretniejsze dowody
na słabośc Tagana.

FOX29