Zasilacz ATX 230W - ile dyskow pociagnie??

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem.maupapocztakropkafm>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 12:35:58 MET

Witam!
Mam takie pytanko: W kompie jest zasilacz ATX 230 Watt (stary porzadny,
jest to prawdziwe 230 Watt a nie to co jest w przypadku jakiegos
Codegena 300, ze tak naprawde to on ma wlasnie okolo 230/250).
W tym kompie jest tylko plyta z prockiem (Cel 1GHz) i ... siedem dyskow
twardych. Zadnych napedow, FDD CD - NIC!! Grafika jakas stara 8MB.
Poki co - dziala. nie wiesza, nic sie zlego nie dzieje. Ale, liczba tych
dysko bedzie jeszcze wzrastac... Moje pytanie jest ile takich dyskow ten
zasilaczyk da rade pociagnac...
Obecnie dyski sa takie:
1x WD 80 7200
2x seagate 120 5400
1x Seagate 80 5400
1x seagate 160 ???? - nie pamietam
2x Seagate 200 7200
te ktore beda przybywac to prawdopodobnie 200 lub wieksze..

Czy moge tam jeszcze mu cos dolozyc? Czy to juz jest na granicy jego
wytrzymalosci?

Pozdrawiam!!
Aik