Re: AHA-1522 - problem (długie)

Autor: gina.gina <gina.gina_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 12:30:57 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Nie BIOS, a raczej boot-sektor lub MBR. Wygląda na to, że
> BIOS próbuje startować z dysku, ale coś tam jest nie tak
> (brak aktywnej partycji? nieprawidłowe ustawienia BIOSu
> SCSI).

 Z doswiadczeń (ksiażki kucharskiej) z owego okresu,
 w przypadku niektórych kontrolerów SCSI (DPT ?) bootowanie startowało
 dopiero po ustawieniu w BIOS-ie płyty głownej (nie SCSI) określonego typu
 dysku a dokładnie MFM typ1 (sorry jeśli pamieć mnie zawodzi!).Bez tego
ustawienia dysk był dobrze widoczny ale nie bootował sie !