SCSI przejsciówki 68->80

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.KOM>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 11:00:38 MET

witam
mam kontroler scsi z wyjsciem 68 pin. czy są knotrolery z wyjsciem na 80
pin? wiekszosc dysków na allegro ma gniazdo 80 pin, ale nikt nie ma, nawet
takiej tasmy! jedyne wyjscie tozakup przejsciówki 68/80pin, co ciekawe
kosztuje 30 zł za sztuke wiec jak na mój gust - cholernie drogo.
czy mozna to jakos taniej obejsc?(planuje podłączyc kilka dysków, woec to
bedzie 30zł x kilka sztuk)
czy zastosowanie takiej przejsciówki wprawadzi jakies ograniczenia w
szybkosci transferu?

pozdrawiam, szczególnie urzytkowników scsi
ToMasz