Re: Ati Rage 128 AGP - problem

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 30 Jan 2006 - 10:59:06 MET

iju w wiadomości <news:drj2kk$4ls$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> Czy moga temu byc winne sterowniki?

Mogą (jeśli karta jest sprawna, to na pewno to sterowniki).
Btw., instaluje się sterowniki chipsetu płyty głównej (często gęsto chodzi o
obsługę AGP), potem sterowniki Ati, na końcu directx.

> Ze strony producenta sciagnalem sterowniki i system widzi ta karte jako
> Xpert99/Xpert2000 czy to sa prawidlowe ustawienia dla tej karty ?

Może być tak rozpoznawana. Miałem kiedyś Ati Rage 128 PRO w dwóch wersjach,
i jako coś podobnego do tego, co piszesz, były rozpoznawane przez windowsy.
Grało się na tym całkiem nieźle...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel