Re: BXcel

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 22:38:48 MET

"zalegalizować wolny (c)handel" <NOSPAMtralala76@go2.pl> wrote in message
news:drj95p$qrj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a konkretnie, czy ruszy na Slot 1 z przejściówką na FCPGA?
> P.S. mam jakąś starą przejściówkę Slot1 na Socket 370...
> kiedyś siedział w niej Socketowy PIII 500, czy mogę jej
> użyć? nie ma na niej żadnych zworek (no jedna, ale bez
> żadnego opisu)...

Sprawdz a warto wgrac na plyte najnowszy bios i jesli jest to bios awarda to
dodatkowo spatchowacc go biospatcherem z www.bios.by - dzis patchowalem
biosik do GA686BX - wczesniej wkladany procek sie krzaczyl i wywala plyte
zanim doszedl do liczenia pamieci po spatchowaniu ladnie sie zglosil i nie
ma problomow