Re: Ati Rage 128 AGP - problem

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 21:02:16 MET

"iju" <jas_szn@o2.pl> wrote in message
news:drj2kk$4ls$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Moze ktos wie co to moze byc ze majac te karte 32 Mb Ramu nie moge pograc
> zadna gre 3d, poniewaz program diagnostyczny pokazuje ze nie mam
> akceleratora graficznego?
>
> Czy moga temu byc winne sterowniki?
>
> Ze strony producenta sciagnalem sterowniki i system widzi ta karte jako
> Xpert99/Xpert2000 czy to sa prawidlowe ustawienia dla tej karty ?

dziwne - nie wiem ktore drivery sciagnales, ostatnie to jaks beta -
strasznie nagrzebane jest zeby sie do neij dostac - jest jeszcze cos
pozniejszego ale nie moglem nigdzie znalezc... ogolnie ja mam taka karte w
wersji 16MB, odpalalem na niej i gry i inne rzeczy wymagajace akceleracji -
odpoalic sie to odpalilo ale... ale jest strasznie wolne - IMHO tntm64
chodzi zwawiej... jesli nie potrzeba wsparcia do dekodowania dvd (to ATI
zawsze robilo pieknie) to szkoda zawracac sobie tym glowy...