Re: Która nagrywarka LG 4167 czy Pioneer 110 ?

Autor: KaNo <fluor_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 04:06:12 MET

Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał(a):

> Mam nadzieję, że nie obrazisz się, jak podkreślę grubą kreską :p fragment
> "mam ja dopiero od miesiaca"? ;p
> Albo jak stwierdzę, że zawsze teksty o dobrych produktach LG albo Samsung
> kojarzą mi się z Mrożkowym (???... oj, dawno temu była ta matura :p)
> "Słowacki wielkim poetą był" :p

Ze zdania: "Jak do tej pory jestem z niej zadowolony, mam ja dopiero od
miesiaca" wybrales fragment, ktory pasowal do Twoich dalszych wywodow. Wiec
podkresle jeszcze raz - jak do tej pory - i to ja jestem zadowolony. Z tego
nie wynika w zadnym wypadku moj stosunek uczuciowy do firmy LG, a tym
bardziej Samsung. Natomiast z dalszego komentarza, wynika ze Twoj stosunek
do tych firm, mowiac delikatnie, nie jest ambiwalentny.
Pozdrowienia.
PS. Dawno temu to na maturze nie bylo ani Mrozka, ani tym bardziej
Gombrowicza, bo cytat jest z "Ferdydurke" :)