Re: jak podkrecic amd64 3000+ 754 E6

Autor: botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Sun 29 Jan 2006 - 03:05:33 MET

> No i nic w tym dziwnego nie ma.3Dmark2005 jest bardzo nieczuły jesli
> chodzi o predkość CPU,w nim liczy się tylko Karta graficzna.Co innego w
> grach...
Nie to dokładnie miałem na myśli.Chodziło o to że 3DMark 2005 w porównaniu
do np.3DMarka2001 w twoim przypadku po podkręceniu procka nie da większego
wyniku gdyż do uzyskania pełnej wydajności karty graficznej masz już
wystarczający procesor.Sprubuj przetestować procka przed i po OC w 3DMarku
2001 a zobaczysz że wynik po oc będzie większy.