Re: AHA-1522 - problem (długie)

Autor: George <soho_at_rozanka.wroc.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 19:22:46 MET

Może płyta ma własny kod do SCSI - wyłacz bootowanie w Adaptecu lub w MB
jeśli jest w 2 miejscach może powstaje konflikt?
Tom

        W moim przekonaniu nie w tym problem. Przecież jak ustawię
bootowanie z dowolnego dysku IDE lub FDD, BIOS zgłosi brak systemu i
przerwie start.

A czym partycjonowałeś ten dysk i czy ta partycja z DOS-em jest aktywna?
JoteR

        Partycjonowanie dysku nie było robione przeze mnie. Uwaga o
ustawieniu aktywności partycji słuszna - przyznaję zapomniałem to
sprawdzić!

W BIOS'ie kompa masz ustawione na bootowanie z urządzeń SCSI ?
W kontrolerze SCSI też to ustawiłeś ?
Ustawiłeś aktywną partycję dla tego HDD ?
SANDER

        Nie czytałeś uważnie mojego postu. Tak - tak - patrz wyżej.

        Dzięki za wszystkie sugestie, zaraz sprawdzę 1.) czy partycja jest
podstawowa? 2.) Czy jest ustawiona jako aktywna.

George.