Re: co to za karta dzwiekowa?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 17:44:12 MET

"<robin>" <marcinaldo@ANTYSPAMgmail.com> napisał:

> Niestety nie mam możliwości zajrzeć do komputera i sprawdzić "namacalnie"
> co to za urządzenie :) Muszą wystarczyć takie informacje.

Nie rozumiem. Albo komputer jest zaplombowany, wtedy sprawdzasz w
dokumentacji lub żądasz takiej informacji od dostawcy komputera, albo
właściciel tej maszyny nie chce pozwolić na rozkręcenie i odczytanie np.
FCC-ID, wtedy niech się buja sam. Pewnie można wyciągnąć jakieś dodatkowe
informacje innymi everestami, ale po co kombinować jak koń pod górkę?

JoteR