co to za karta dzwiekowa?

Autor: <marcinaldo_at_ANTYSPAMgmail.com>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 17:06:52 MET

Witam!
Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu karty dźwiękowej, która siedzi w
komputerze. Aida32 wykrywa ją jako: Crystal PnP Audio System CODEC.
Niestety nie mam możliwości zajrzeć do komputera i sprawdzić "namacalnie" co
to za urządzenie :) Muszą wystarczyć takie informacje. Czy da się na ich
podstawie rozpoznać kartę, czy jest to niemożliwe?
Jedyne co mogę dodać to to, że jest to starszy komputer (Celeron 400,
256MB).
Aha, jeśli da się ją rozpoznać to jakie sterowniki zainstalować do niej do
Windows 2000?
Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi i sugestie.
Pozdrawiam

--
<robin>