Drukarka Brother HL-5170DL i srona kodowa

Autor: Krzysztof Drewicz <hunter_at_pimpek.lan>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 11:02:48 MET

Witam!

Nie wiem czy do końca właściwa grupa ale mam dziwne pytanie związane z
drukarką laserową Brother HL-5170DN:
Jej 'Starszy Brat' 1870DN ma panel na którym mogę wyklikać 'emulacja
epson FX' oraz 'Code Page 852'. Br-Admin (aplikacja dla win32) nie
pozwala na zmianę strony kodowej ani w 1870DN ani w 5170DN.
Mam pytanie: czy ktoś może ma taki bądź podobny problem i jakoś sobie z
nim radzi, może trzeba wysłać jakieś polecenia w trybie emulacji epsona
aby zmienić stronę kodową, bądź można wysłać cały zestaw czcionek?

kd,

--
Krzysztof Drewicz
Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej