Re: komp do tworzenia muzyki

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 10:51:54 MET

Użytkownik "Bolbou" <bbak@bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:drfa45$kb$1@news.dialog.net.pl...
> hm.... optymalna to przynajmniej 2GB, sam korzystam z próbek które mają
> po 1GB...:)
> Moim zdaniej 2GB to już standart w homerecordingu.... a nie zawadzi
> więcej włozyć

* Tak jak mówię - jak pracujesz z dużymi samplami wtedy sytuacja się
zmienia.
Ja prowadzę studio, mam komputer z 1 GB RAMu, sesje zdarzają mi się i takie
po 120-140
śladów - i nie przekraczam 700 MB zazwyczaj ;)

> Jeśli chcesz korzystać z jednego lub dwóch śladów audio nagranych przez
> siebie a reszte mieć wirtualne instrumenty korzystające z sampli to nigdy
> nie będziesz miał wystarczająco dużo ramu i dość szybkiego procka...
> Wg mnie komp do homerecordingu:

* To zależy do czego nadal piszę - nie wiemy.

> ESI Julia, ESI Maya 44 MK II, ESI Waveterminal192M MIDI,
> EMU Proteus X lub 0404,
> M-Audio Delta 44, M-Audio Audiophile 192....... lub coś podobnego, wyższa
> półka do zastosowań domowych nie jest potrzebna.

* Zależy ile ma kasy - to główny wyznacznik. Wtedy można dobierać
komponenty.

Zdrawim.