Problemy z RAMami. POMOCY!

Autor: <groszek-g_at_neostrada.pl>
Data: Sat 28 Jan 2006 - 08:26:09 MET

Witam,

mam problem z RAMami. Mam 64 RAMy (SDRAM). Ostatnio zakupilem 256 RAM .
System czyta mi niestety razem tylko 196 RAM. Na początku startu komputera
pojawia sie nawet "Memory test fail". No i trzeba nacisnąć F1, żeby dalej
kontynuować włączenie komputera. Mam system operacyjny Windows Me. Na płycie
głównej (Micro ATX BX10 Mainboard MS-6156) mam tylko dwa gniazda do RAM..
Jak temu zaradzić, aby komputer poprawnie czytał RAM? Może trzeba pozmieniać
coś w BIOSIE?

Co to jest 66Mhz CPU Bus Frequency, czy ta wartość 66 albo 100 ma jakieś
znaczenie dla RAM?