Re: Wasz sposob na cisze

Autor: Radoslaw <snd2_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 21:34:44 MET

Ja miałem taki sposób że można tylko pomarzyć:

Mieszkałem na stancji gdzie obok ściany był składzik. Taki "trójkątny" wycinek przy dachu.

Było tam chłodno i w lato, a w zimie nawet lekko mroźno.

Wstawiałeś tam kompa, kable szparą w rogu (przedłużacz do monitora itp) i NIC NIE
SŁYCHAĆ

A komp głośny jak diabli był, nyska po wertepach, helikopter.

A i tak spałeś przy CAŁKOWITEJ ciszy gdy komp chodził

--
Radoslaw