Re: dźwięk

Autor: Sep <sepu_at_USUNTOgazeta.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 12:24:37 MET

> To zależy od tego, czego wymagasz od procesu generowania
> dźwięku.

podobno karty te b. kiepsko sobie radzą z filamami w DiVX, czy to prawda?

>Karta ISA prawie zawsze będzie obciążała procesor
> bardziej niż wbudowane kodeki.

skoro tak to czemu w moim (mającym już swoje lata) kompie z Pentium III na
pokładzie oprócz wbudowanej karty dźwiękowej mam do dyspozycji aż 3 złącza
ISA (do czego innego mogłoby służyć takie złącze - oprócz niego mam przecież
złącza PCI, a nawet AGP)?