Re: dźwięk

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 27 Jan 2006 - 11:04:36 MET

Sep napisał(a):
> 1). Czy rzeczywiście zainstalowanie karty dźwiękowej (dotyczy to zarówno
> sprzętu na PCI i ISA?) odciąża procesor komputera ze zintegrowanym
> dźwiękiem?

Różnie, w bardzo wielu przypadkach tak.

> 3). Czy jakość wbudowanych układów zawsze jest gorsza od oddzielnych
> kart dźwiękowych? Wydaje mi się to niemożliwe, aby karta dźw. sprzed 6
> lat generowała lepszy dźwięk od integrowanych obecnie (nawet w
> najtańszych) płytach głównych

Różnie.

Musisz porównywać konkretne przypadki. Taki SoundStorm będzie lepszy niż
SB starsze od Live!, ale z kolei inne obecne zintegrowane są już
porównywalne do tych starych zewnętrznych. Poza tym zupełnie inną jakość
prezentuje np. Audigy i jakieś śmiecie MiNt. Jednym słowem - różnie :)

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl