Re: Gdzie najlepiej kupić poleasingowego lapka IBM?

Autor: kaszub <kaszi4_at_wp.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 19:37:30 MET

Andrzej S. napisał(a):

> Przepraszam, troche OT, ale te tzw. polizingi
> wydaja mi sie za drogie...
>
> Rozumiem, ze stare IBM to nadal IBM. Ale sa
> juz splacone, maja marna gwarancje, marne osiagi
> i Bóg jeden wie, jak sie z nimi obchodzono.
>
> Mam takiego della, niby wszystko OK, ale przy otwieraniu
> trzeba przyduszac zawias, bo sie wylamuje ...
>
> Widze juz nówki Acer za 2500 brutto, 2 lata gwar.
> i pewnie za kilka miesiecy cos zejdzie ponizej 2000 zl.
>
> Moim zdaniem polizingowcy naciagaja ceny.
>
> Rzeklem

Dokadnie sie z tym zgadzam że te polizingi są stosunkowo drogie
np. tu jest acer http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82850871
za 2399zł, jesli chodzi o cos markowego to hp-ki zaczynaja sie juz od
2500zł (6110) lub ibm za ok 3000tys. jedyna wada tych modeli jest
stosunkowo mała ilość portów, z tv-outen jest np. teraz TOSHIBA
Satellite L20-183(Procesor Celeron M380 (1,6 GHz),pamieç 512 MB DDR2,
dysk twardy 60 GB, DVD-RW, matryca 15 ” XGA,ATI Radeon Xpress, MS
Windows XP.) za 2899zł w electroworld. pozdrawiam