Re: Gdzie najlepiej kupić poleasingowego lapka IBM?

Autor: Andrzej S. <asta_nie_nie__at_bsk.vectranet.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 16:38:07 MET

Użytkownik w.p. napisał:
> Za parę dni chcę kupić starszego poleasingowego IBMa z serii T. Jaką
> firmę byście polecili? Jestem z trójmiasta, ale może zakup i tak będzie
> online.
> Zależy mi na przedłużonej gwarancji (najlepiej rocznej),dobrym i szybkim
> serwisie, no i solidności firmy.

Przepraszam, troche OT, ale te tzw. polizingi
wydaja mi sie za drogie...

Rozumiem, ze stare IBM to nadal IBM. Ale sa
juz splacone, maja marna gwarancje, marne osiagi
i Bóg jeden wie, jak sie z nimi obchodzono.

Mam takiego della, niby wszystko OK, ale przy otwieraniu
trzeba przyduszac zawias, bo sie wylamuje ...

Widze juz nówki Acer za 2500 brutto, 2 lata gwar.
i pewnie za kilka miesiecy cos zejdzie ponizej 2000 zl.

Moim zdaniem polizingowcy naciagaja ceny.

Rzeklem

--
A S