Re: Vortex 1 czy Realtek ALC850?

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 13:30:01 MET

Hej !
Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:draci6$p5k$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Bo chcialem wiedziec jak sie spisuja oba uklady
> w ekstremalnych warunkach?

No dobra, niech Ci będzie.

> Bo moze ktos chciec miec taki kabelek? ;)

Jeżeli go nie potrzebuje a chce, to ten ktoś dziwnym
jest zaprawdę :)

> Ja to wszystko wiem, ale rozmawiamy o wyborze
> lepszego z dwoch ukladow, a nie o zasadnosci
> podpinania tegoz kabelka. :)

Lepszy jest Vortex.
Kolega jaszczur posłuchał i osądził :)

> To wykombinuj jeszcze jak przeslac dzwiek z mojego
> tunera na BT878 bez takiego połączenia...

No wiesz, rozmawialiśmy o przesyłaniu CD-Audio
a nie TV-Audio. Tutaj to podajesz przypadek
szczególny.

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry