Re: Vortex 1 czy Realtek ALC850?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 12:42:26 MET

> A po kiego grzyba generować sobie zakłócenia, skoro
> w 99.9% przypadków CD-Audio działa "po cyfrze" ?

Bo chcialem wiedziec jak sie spisuja oba uklady
w ekstremalnych warunkach?

Bo nie zawsze sie da z tego zrezygnowac?

Bo moze ktos chciec miec taki kabelek? ;)

Ja to wszystko wiem, ale rozmawiamy o wyborze
lepszego z dwoch ukladow, a nie o zasadnosci
podpinania tegoz kabelka. :)

> IMHO ten akurat kabel trzeba wypiąć i wywalić,
> a wejście wyłączyć.

To wykombinuj jeszcze jak przeslac dzwiek z mojego
tunera na BT878 bez takiego połączenia...

Zdrooweczka,
Vituniu.