Re: Moj laptop doslownie wrzal

Autor: ikar <ikar_at_wks.slask.pl>
Data: Thu 26 Jan 2006 - 10:05:21 MET

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@usunto.uw.edu.pl> napisał w wiadomości
news:Xns97557ADEA4151mbien@127.0.0.1...
dlatego od dawna odpowiada mi koncepcja Toshiby
> Portege - male ~1 kg notebooki bez wbudowanych nagrywarek, FDD itp.
> miepotrzebnych za to ciagnacych prad i wazacych dupereli. I raczej nie
> najnowowszej prosto ze sklepu - sprzet wart ~1kzl mozna bez problemu
> wrzucic do teczki czy plecaka nie martwiac sie o niego specjalnie, czego
> nie mozna powiedziec o wazacym ~3-4 razy tyle wielkim pudle np: typowych
> IBMow do tego wartych 4-5k zl

ups.... chyba nie czytasz dosc dokladnie - wg mnie niepotrzebnie sie
naprodukowales na moj temat.
1. nigdy nie pisalem o uzywaniu laptopa zamiast komputera stacjonarnego.
2. pisalem wyraznie ze posiadam ibm x31 wystarczylo wygoglac (bez napedow
dvd, fdd, waga 1,2kg, cebtrino 1,7, wifi) i on mi wystacza
3. zaznaczalem ze w domu mam komp stacjonarny
4. nie wiem dlaczego twierdzisz ze pisze jak z ulotki reklamowej - dla mnie
wlasnie komputer mobilny musi byc z centrino (duzo dluzsza zywotnosc
baterii)
5. wyraznie napisalem ze zaplacilem za niego ok.2000pln i ze byl uzywany

pozdrawia

ikar