Re: [OT]Kupno dysku przez internet poczta i mrozy

Autor: Brodi <madmax81_at__policja_interia.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 04:15:53 MET

> Wewnątrz dysku nie ma co się skroplić bo dysk jest hermetycznie
> zamknięty i nie ma dostępu woda/para wodna do środka...
a założysz się że nie jest hermetyczny ?
nawet długopisem ci załatwie dysk

po rozmontowaniu dysku widoczny jest filtr węglowy.. a podczas powodzi w polsce
to niby jak dyski tonęły ? na czym ontrack zbijał kokosy ?

co do poczty to nie ma problemu, jeśli głowica jest zaparkowana wytrzyma ponad
50x więcej niż podczas pracy.

PS ja już wstałem, a wy jeszcze śpicie ?