Re: Ilo¶æ danych na HDD a szybko¶æ kompa

Autor: muk <nie_at_mam.pl>
Data: Wed 25 Jan 2006 - 03:37:39 MET

aidahow wrote:

> Zapchany dysk wolniej chodzi, szybciej siê fragmentujê. Przy 50% tego
> siê nie odczówa, przy oko³o 70% ju¿ siê zaczyna.

Ok, to mo¿e z innej strony:
- mam dysk 40GB, do komfortowej pracy powinienem zostawiæ 20 GB wolnego
miejsca.
- mam dysk 200GB, do komfortowej pracy powinienem zostawiæ 100GB wolnego
miejsca (a niech bêdzie 75% - 50 GB)

Nie uwa¿asz, ¿e to trochê marnotrastwo ? :)
Zdecydowanie jestem za nieoszczêdzaniem miejsca, a okresow±
defragmentacj±. U mnie siê sprawdza. (z tym, ¿e ten okres to tak raz na
pó³ roku).

> p.s. nie bierz tych procentów zbyt dos³ownie ;)

To tylko ¿art, mia³em dobry humor ;)

Pozdrawiam