Re: Wentylatory

Autor: Andrzej Kaczmarczyk <andrkac_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 15:26:20 MET

Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał(a):

> Coś tu nie gra. Wiatraczek 80x80 z pomiarem obrotów i termistorem
> regulacyjnym kosztuje 7-10zł. Przy takiej cenie możesz kupować co
> roku nowy i nie czekać aż zacznie być głośny :)

Nienienie.
On nie jest głośny bo zepsuty. On po prostu mocno szumi, a moja płyta, juz
ilkuletnia chyba nie potrafi regulować obrotów (choć do wiatraczka są trzy
przewody?)

Ja szukam takiego, który mniej szumi - ma lepsze łożyska, bądź w prosty sposób
umożliwia zmniejszenie obrtów.

Chyba, żeby się tym bieżącym pobawić - Athlon 1200 raczej nie przekracza w
istotny sposób 40 stopni. Zwolnić go? Ale jak?

AK.