Re: co to moze byc

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 24 Jan 2006 - 13:56:51 MET

> Witam
> Mam taki problem otoz od niedawna mam dziwne objawy z pisaniem

Faktycznie... Wszystkie kropki i przecinki Ci zjadlo.

> pisze czasem zamiast pisania slysze dzwiek z glosnika systemowego
> i tak po kilku kliknieciach dopiero wyskakuje znak

Moze cos tak obciaza system, ze nie nadaza odbierac danych z bufora
klawiatury? Sprawdz prosze. Koniecznie prawdz tez, czy ten efekt
wystepuje na innej klawiaturze.

I naucz sie pisac czytelnie. Czytac sie nie chce tej sieczki
ktora produkujesz.

Pozdrawiam,
Vituniu.